Vés al contingut (premeu Retorn)

Actualitat LABMAT

• Aquesta és una mostra del què s'estudia al Màster Universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació

• Continuem amb la nostra feina semi-presencial, però ja podeu accedir al nostre Laboratori per la porta principal de l'escola, sempre i quan hageu demanat cita prèvia per correu electrònic. L'horari de consergeria és de 9 a 13h.

• Hem iniciat la nostra feina semi-presencial. No podem atendre-us presencialment. Però ens podem comunicar per correu electrònic o telefònicament. Si be no es pot accedir a les nostres instal·lacions, podem recollir mostres pel carrer Pau Gargallo sempre i quan hagueu fixat cita prèvia. No estem al 100% de la nostra capacitat, per tant prioritzarem les anàlisis urgents. El nostre horari és de 9 a 14h.

• Nova pàgina web del laboratori de materials- EPSEB